Managementboeken
1 - 24 van 2607
Koninklijke Boom Uitgevers
Opdrachtgever tevreden (Hardback)
Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo…
Amsterdam University Press
Kunst marcheert altijd (Paperback)
De kunstwereld heeft van oudsher een hoog nieuwekleren-van-de-keizer-gehalte. De oh’s en ah’s zijn niet van de lucht, terwijl het getoonde daar niet altijd aanleiding toe geeft. Niet de artistieke…
Vrije Uitgevers, De
Sleutelkaarten (Kaartspellen)
Sleutelkaarten 100 kaarten om meer uit je gesprekken te halenKlaas Jan Terpstra en Liesbeth SollieJe begeleidt jongeren of volwassenen. Of je bent mentor, coach, of…
Atlas Contact
De notenkraker (Paperback)
‘Change expert’ Kloosterboer ontrafelt de vijftig meest voorkomende dilemma’s bij innovatie en organisatieontwikkeling en laat je in 1 minuut navigeren naar de oplossingsrichting voor jouw probleem…
Koninklijke Boom Uitgevers
Werkvuur (Paperback)
Onze manier van werken werkt niet meer. De hooggespannen verwachtingen van het nieuwe werken zijn niet waargemaakt. De toekomst van het werk staat onder druk. Dat heb je vast zelf al gemerkt, en dat…
Koninklijke Boom Uitgevers
Het egeleffect (Paperback)
Waarom maken zoveel teams hun beloften niet waar? Het antwoord ligt verscholen in de vaste overtuiging dat mensen rationele wezens zijn. Samenstellers van teams houden geen rekening met de subtiele…
Koninklijke Boom Uitgevers
De 10 principes van agile-lean teamcoaching (Paperback)
Of we het nu de 'gekantelde', 'verdraaide', 'cyane', 'lerende' of 'agile' organisatie noemen, het komt op hetzelfde neer: de manier waarop organisaties veranderen, wijzigt. De principes van…
Uitgeverij Thema
Stop. (Paperback)
Geen organisatie lijkt eraan te ontkomen: dingen die niets opleveren en wel veel energie en geld kosten. Het werkt niet goed en we raken er uitgeput en cynisch van. En toch gaan we ermee door.…
Duuren Media, Van
Het venijn zit in de start (Hardback)
Gefeliciteerd met je benoeming als ceo! Een prachtige nieuwe uitdaging waar iedereen – terecht – veel van je verwacht. Neem het eerste jaar bloedserieus, anders is het zonde van tijd, geld en…
Koninklijke Boom Uitgevers
Speak up dear! (Paperback)
Spreken is een fantastisch middel om je professionele zichtbaarheid te vergroten. Maar een vrouw die spreekt moet balanceren op een smalle evenwichtsbalk. Als ze zich te dominant opstelt wordt ze…
Equus
Een Tesla inparkeren kan iedereen (Paperback)
Een Tesla inparkeren kan iedereen. Een boek over leiderschap in digitale transformatie van Gerrien Anbeek. Als leiderschap zo cruciaal is voor het laten slagen van een digitale…
Koninklijke Boom Uitgevers
Wat leiders doen (Paperback)
Angela Merkel, Nelson Mandela en Freddy Heineken – het geheim van grote leiders is niet wie ze zijn, maar wat ze doen. Het succes van leiders hangt meer af van het gedrag dat ze vertonen dan van hun…
Koninklijke Boom Uitgevers
Cruisecontrol (Paperback)
Veel, heel veel, leidinggevenden zijn in verwarring over AI en hebben geen idee welke kant het uitgaat. Ze zoeken een baken om hun eigen koers te kunnen bepalen. Dit boek is zo’n baken. …
Duuren Media, Van
Nee zeggen loont (Paperback)
Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. Omdat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen, eindeloos blijven praten en het maar niet tot een…
Swp, Uitgeverij B.V.
Het constructieve gesprek (Paperback)
Regelmatig komt het voor dat mensen een gesprek voeren waar zij achteraf een onbevredigd of vervelend gevoel over hebben. Vaak is het moeilijk te duiden waarom een gesprek niet goed verloopt.<br />
<br />
Met…
Koninklijke Boom Uitgevers
Samensturing (Paperback)
Samensturing is de nieuwe mindset voor organiseren en veranderen en een effectief alternatief voor organisaties waar zelfsturing niet van de grond komt. Het biedt leiders en veranderaars een…
Arko Sports Media BV
De sportsponsors (Hardback)
De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der herkenning voor…
Koninklijke Boom Uitgevers
Leer als een speer (Paperback)
Wie slim is leest dit boek.............. wie niet slim is moet het zéker lezen. Leer als een speer Leven is leren. Alles wat je kunt, heb je moeten leren. Er zijn technieken waarmee je beter leert…
Koninklijke Boom Uitgevers
De nieuwe bestuurscultuur begint bij jou (Paperback)
Krijg inzicht in de politieke processen in jouw organisatie De nieuwe bestuurscultuur begint bij jou ontrafelt de politieke arena en geeft …
Koninklijke Boom Uitgevers
Coaching essentials voor managers (Paperback)
Coaching essentials voor managers is een inspiratiebron voor leiders die hun mensen in beweging willen krijgen, effectiever willen communiceren en beter willen omgaan met weerstand en emoties op het…
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
De schaduwkant van leiderschap (Paperback)
De schaduwkant van leiderschap Ondernemen en leidinggeven betekent vandaag de dag dat je je blootstelt aan razendsnelle ontwikkelingen en felle concurrentie. Er wordt ongelooflijk…
Koninklijke Boom Uitgevers
Conflicten coachen (Paperback)
Een respectvolle en waardige omgang met conflictpartners is van belang om meningsverschillen niet te laten escaleren tot onoplosbare situaties. Conflictcoaching is een bijzondere tak van sport,…
Vrije Uitgevers, De
Power Brands 2.0 (Paperback)
Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen…
BBNC Uitgevers
Digital nomads voor Dummies (Paperback)
In het digitale tijdperk waarin we leven is er zo veel mogelijk op werkgebied, dus waarom zou je vanuit huis of kantoor blijven werken als je overal naartoe zou kunnen gaan? In Digital nomads voor…