Adverteren
1 - 9 van 9
BIS Publishers BV
Think Like an Adman (Paperback)
Think Like an Adman, Don’t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of…
Duuren Media, Van
Superfijne klanten (Hardback)
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als…
Haystack, Uitgeverij
Zo verkoop je alles (Hardback)
Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame. Ook jij kunt de Tesla worden onder de…
Koninklijke Boom Uitgevers
Visueel presenteren (Paperback)
Voor de meesten van ons is het geven van een presentatie een zenuwslopend proces. Maar volgens Dan Roam, de visuele communicatie-expert en veelgeprezen auteur van Op de achterkant van een servet,…
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Bitsing (Paperback)
Omzet, groei en rendement met een gegarandeerd resultaat Met dit boek in handen heb je de garantie dat je doelen realiseert. Aan de hand van zeven revolutionaire stappen helpt BITSing je deze doelen…
Koninklijke Boom Uitgevers
Marketing is geen reclame (Paperback)
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de…
Paul Postma Marketing Consultancy
Anatomie van de verleiding (Paperback)
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in…
Pearson Benelux B.V.
Marketingcommunicatie (Paperback)
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Opbouw In Marketingcommunicatie komen alle…
Haystack, Uitgeverij
Wat je verkoopt ben je zelf (Paperback)
Probeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten. Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboards. Klanten trek je aan door een persoonlijke relatie met ze op te…