Strategie
1 - 24 van 35
Pelckmans uitgevers
Relatie Renaissance (Paperback)
Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in…
Duuren Media, Van
De Business Board Methode (Paperback)
Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel, die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt?…
Reality Bites Publishing B.V.
De Bedrijfsnar (Hardback)
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de…
Reality Bites Publishing B.V.
De Bedrijfsnar (Paperback)
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de…
Trichis Publishing B.V.
Eigenaarschap (Paperback)
Eigenaarschap 1e druk is een boek van Frans Wijngaarden uitgegeven bij Trichis Publishing. ISBN 9789492077530 Eigenaarschap maakt dat:• meer klanten graag met je willen werken als…
Haystack, Uitgeverij
Het relatietekort (Paperback)
Aantrekkelijke resultaten boeken lukt alleen als je goede relaties onderhoudt met al je stakeholders. Maak de diplomaat in jezelf wakker en werk aan je relaties, binnen je eigen bubbel en daarbuiten…
Prometheus, Uitgeverij
Van A naar B (Paperback)
Tweeënveertig jaar was Jeroen van der Veer werkzaam bij de Koninklijke Shell, waarvan ruim vijf jaar als CEO. In die lange periode leerde hij ontelbare lessen over leiderschap. Hoe motiveer je je…
Pearson Benelux B.V.
Exploring Strategic Change (Paperback)
'Exploring Strategic Change is by far the most useful and relevant book available on the vital topic of change management. Written in an accessible style yet drawing on solid theoretical foundations…
Koninklijke Boom Uitgevers
Strategie = Executie (Hardback)
'Strategie = Executie' is door de Axiom Business Book Awards bekroond met een gouden medaille in de Business Theory categorie en stond op de shortlist voor 'Managementboek van het Jaar 2017' …
BIS Publishers BV
Think Like a Lawyer, Don't Act Like One (Paperback)
Iedereen heeft te maken met conflicten. In dit boek worden 75 strategieën behandeld om conflicten op te lossen of juist te vermijden. Iedere les is uitvoerig getest en in de praktijk gebracht door de…
Vrije Uitgevers, De
In de buurt (Paperback)
In veel gemeenten komt de transformatie niet op gang; de impuls van de decentralisatie is te dominant en zit maatschappelijke vernieuwing in de weg. De sleutel tot de transformatie ligt in het…
Koninklijke Boom Uitgevers
De customer delight strategie (Paperback)
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en…
Vrije Uitgevers, De
De gemeenteraad heeft geen toekomst (Paperback)
Op 19 maart 2014 zijn de verkiezingen voor de gemeenteraad. Belangrijk zou je denken, want volgens de grondwet staat de raad aan het hoofd van de gemeente. <br />
Op papier is de gemeenteraad de baas. De…
BSL Media & Learning
De burger de baas (Paperback)
De democratie staat onder druk, de zorg ook. Het wantrouwen van burgers in de overheid en maatschappelijke instituties neemt toe. Mensen voelen zich buitenspel staan, elke misstand in een…
Vrije Uitgevers, De
De zeven ontwikkelingsfasen van mens, relatie en organisatie (Paperback)
Individuen, relaties (groepen) en organisaties bevinden zich in een proces van voortdurende verandering, omvorming en groei. Dit boek laat zien dat op al die gebieden in wezen sprake is van één en…
Pearson Benelux B.V.
Strategie safari, 2e editie (Paperback)
UW COMPLETE GIDS DOOR DE JUNGLE VAN STRATEGISCH MANAGEMENT Strategie is het meest prestigieuze maar ook het meest verwarrende element van organisatiekunde. In deze herziene uitgave van…
BSL Media & Learning
Een bestuurder moet vooral niet sturen (Hardback)
Dit boek gaat over de rol en invloed van de bestuurder bij zelforganisatie. Het is bedoeld als handreiking voor organisaties die zelforganisatie willen invoeren of hebben ingevoerd. Naast deze…
Duuren Media, Van
Bouw een Killer Groeistrategie (Paperback)
Hard groeien, snel schalen: het vraagt om een robuuste groeistrategie. Deze gids biedt daarvoor praktisch toepasbare inzichten en leert je over de nieuwste tools en methodes. Lees hoe groeigoeroes…
Mainpress B.V.
Groeien door overname (Hardback)
Er zijn tal van redenen om een ander bedrijf over te nemen. Je marktaandeel vergroten. Nieuwe producten of diensten toevoegen. Een stap naar het buitenland zetten. Synergie bewerkstelligen. …
Expertboek
Veranderen Bouwen Groeien (Paperback)
Werk jij in een bedrijf of team dat een verandering of groei doormaakt? Heb je te maken met een wijziging in bijvoorbeeld organisatie, team-samenstelling, structuren, werkwijzen, processen, producten…
Nubiz
Klaar voor de toekomst (Hardback)
We leven in een tijd waarin verandering het nieuwe normaal is. Juist daarom is het voor organisaties cruciaal om toekomstbestendige keuzes te maken en een heldere strategie te formuleren die inspeelt…
Pelckmans uitgevers
The Virtual Economy (Paperback)
A guide for leaders to thrive in the 3rd age of the Internet…
Concept Uitgeefgroep
Strategisch management (Paperback)
Strategisch management is geschreven voor studenten en managers die zich verder willen verdiepen in het vakgebied strategie. De auteurs beschrijven op een duidelijke en overzichtelijke wijze de…
Nubiz
Scenarioplanning in de praktijk (Paperback)
Meer dan ooit is de wereld turbulent en onvoorspelbaar. Traditionele planningsmethoden, zoals prognoses en businesscases, schieten daarom vaak tekort. Maar hoe maak je als organisatie dan robuuste…