Internationaal ondernemen
1 - 7 van 7
Vrije Uitgevers, De
Moeiteloos ondernemen (Hardback)
Succes lijkt soms moeiteloos te komen aanwaaien en soms is het nergens te vinden. Dat verschil heeft niets te maken met je product of hoe goed je je klanten bedient, het heeft te maken met de…
VBK|Media
Work hard, travel harder (Paperback)
Digital nomad Suzanne van Duijn laat in haar boek Work hard, travel harder zien dat je vanuit de mooiste plekken ter wereld kunt werken. Met veel tips en ervaringsverhalen. …
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Ondernemen als een baas (Paperback)
Een boek vol inspirerende ondernemersverhalen over hoe je met tinkeren, hosselen en circulair denken jouw dromen waarmaakt Wesley dos Santos heeft drie succesvolle bedrijven: sneakermerk…
GreenDreamCompany B.V.
De kracht van Afrikaans denken (Hardback)
Is het toevallig dat de afgelopen tijd grote leiders heeft voortgebracht die hun roots hebben in Afrika? Charismatische mensen als Nelson Mandela, Kofi Annan, Desmond Tutu, Paul Kagame en Barack…
Eburon Uitgeverij B.V.
Zicht op cultuur (Paperback)
"Zicht op Cultuur – Zicht op Jezelf" is een uitgebreide gids die je meeneemt op een reis langs de vele aspecten van menselijke interactie. Dit boek biedt een breed overzicht van cultuur in al haar…
Noordhoff
Internationale economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving (Paperback)
Dit studieboek beschrijft diepgaand en overzichtelijk de belangrijkste regionale en mondiale ontwikkelingen in de wereldeconomie en relevante internationale economische theorie, zoals comparatieve…
Noordhoff
Internationale bedrijfskunde en globalisering (Hardback)
Internationale bedrijfskunde en globalisering leert je de internationale omgeving waarin bedrijven opereren te analyseren. Op de handige ondersteunende website vind je allerlei oefenmateriaal, zodat…