Communicatie & Presentatie
1 - 24 van 27
Duuren Media, Van
Het monster met de gouden ogen (Paperback)
Elke manager, voorzitter, deskundige of directeur staat regelmatig in de spotlights. Prestentaties, interviews, lezingen en lastige vragen van journalisten: het moet allemaal in dat ene moment…
Coutinho
Expressiever en gemakkelijker spreken (Paperback)
Voor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun activiteiten. Iedereen die er, beroepshalve of…
Scriptum Books
Organiseren van communities (Paperback)
Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven.…
Swp, Uitgeverij B.V.
Het constructieve gesprek (Paperback)
Regelmatig komt het voor dat mensen een gesprek voeren waar zij achteraf een onbevredigd of vervelend gevoel over hebben. Vaak is het moeilijk te duiden waarom een gesprek niet goed verloopt.<br />
<br />
Met…
Overamstel Uitgevers
Crowdfunding (Paperback)
Hoe realiseer je je droom zonder bank of subsidie? Door crowdfunding! Van een kleinschalige theatervoorstelling tot de bouw van een klaslokaal in Kenia, en van de lancering van een modemerk tot…
Atlas Contact
Loopbaanzelfsturing (Paperback)
Vind je passie, volg je hart en creëer je eigen loopbaanperspectief. Dit is jouw gids naar werkplezier en persoonlijke groei. De klassieker ‘Loopbaanzelfsturing’ van Adriaan…
Futuro Uitgevers B.V.
Crisiscommunicatie voor iedereen (Paperback)
Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de afgelopen twintig jaar hebt opgebouwd, maar hoe je vandaag omgaat met deze…
Vrije Uitgevers, De
Communicator (Hardback)
De essentie van succesvol besturen en leidinggeven ligt besloten in geloofwaardig en overtuigend communiceren. Aan de absolute top doe je eigenlijk niets anders dan dat. Het maakt een positie in de…
Maklu, Uitgever
Verbindende communicatie werkt (Hardback)
Verbindende Communicatie geeft inspiratie aan organisaties die mensen in hun kracht willen zetten. Gemotiveerde medewerkers die zich gerespecteerd weten, werken beter samen, creëren meer kwaliteit en…
Jongbloed Uitgeverij BV
De 5 talen van waardering op het werk (Paperback)
Binnen organisaties komen problemen in onderlinge verhoudingen vaak voort uit de vraag: voelen mensen zich gewaardeerd? Dit boek zal je erbij helpen om daar 'Ja!' op te antwoorden, door de taal te…
Atlas Contact
Het wat en hoe van contentstrategie (Paperback)
Meer klanten, betere relaties: bouw stap voor stap aan een slimme contentstrategie met Verhoevens tips, tools en het praktische Content Canvas. John Verhoeven laat je in 'Het wat…
Duuren Media, Van
Thought leadership (Paperback)
Steeds meer bestuurders, leiders en (marketing)- communicatieprofessionals hebben thought leadership als speerpunt in hun strategische plannen staan. Maar wat houdt thought leadership eigenlijk in…
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
Regievoering zonder macht (Paperback)
Regievoeren zonder macht: kan dat wel? Het begrip regievoeren wordt steeds vaker gebruikt voor de sturende rol die overheden hebben in de realisatie van beleid in samenwerking met de maatschappij.…
Haystack, Uitgeverij
Ik weet dat u liegt (Paperback)
Zou het niet geweldig zijn als u elke leugen direct zou herkennen? Als u zou weten of een sollicitant overdrijft? Of een klant u belazert met een schadeclaim? Of een zakenrelatie liegt over zijn…
VBK|Media
Effectief leiderschap (Paperback)
Effectief Leiderschap is dé managementklassieker van de wereldberoemde dr. Thomas Gordon, waarin je alles leert over goede relaties en communicatie op de werkvloer. …
Haystack, Uitgeverij
Pitchen met power (Paperback)
Het is belangrijker dan ooit dat je mensen snel overtuigt. Een minuut, meer tijd heb je niet. We worden elke dag gebombardeerd met boodschappen. Als je nog wilt opvallen, dan heb je een…
Leessst
Hoe schrijf je zakelijke blogs (Hardback)
Wil jij blogs schrijven die gevonden, gelezen en gedeeld worden én die resultaat opleveren?<br />
De praktische, inspirerende oefeningen en de theorie zetten je op een positieve manier aan het werk.…
Atlas Contact
Storylistening (Paperback)
Parels van inzichten liggen verborgen in verhalen. Leer met Storylistening hoe je ze opduikt en jouw organisatie in beweging krijgt. In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en…
Koninklijke Boom Uitgevers
Situationeel (onder)handelen (Paperback)
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciële processen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gunstig verkopen. Soms zit u aan de ene kant van de…
Kingfisher Publishing
Handboek Online Vergaderen (Paperback)
Ben jij ook zo klaar met die saaie online overleggen waar te weinig uitkomt? Dan is dit boek voor jou. Effectief en met plezier online vergaderen wordt met dit boek makkelijker dan ooit. Want online…
Koninklijke Boom Uitgevers
Goed verkopen, winst voor twee (Paperback)
De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél alleen,…
Koninklijke Boom Uitgevers
Authenticiteit (Paperback)
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn…
Atlas Contact
Goed verhaal! (Paperback)
Storytelling is dé manier waarop we de wereld begrijpen, ons met elkaar verbinden en in beweging komen. Dit boek helpt je deze ongelooflijke superkracht in te zetten in je organisatie. …
Pelckmans uitgevers
Empathie werkt (Paperback)
Onze wereld wordt de laatste jaren stevig door elkaar geschud. We bevinden ons in een tijdperk waarin het lijkt alsof mensen steeds meer moeite hebben om constructieve dialogen te voeren. Kleine…
