Managementboeken
1 - 24 van 29
Duuren Media, Van
Hooked (Paperback)
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn…
Duuren Media, Van
De conversation manager (Paperback)
?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen.…
Duuren Media, Van
Customers the day after tomorrow (Hardback)
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal…
Duuren Media, Van
De Conversation Company (Hardback)
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat…
Duuren Media, Van
Agile managen (Paperback)
Een omgeving die steeds sneller en diepgaander verandert. Een markt die dynamisch, complex en onvoorspelbaar is geworden. Het is iets waar iedere organisatie mee te maken heeft. Wie in de toekomst…
Duuren Media, Van
Wat is nu eigenlijk het probleem? (Paperback)
Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder…
Duuren Media, Van
Geef nooit korting! (Hardback)
Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en…
Duuren Media, Van
Eén fan per dag (Hardback)
Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met…
Duuren Media, Van
De STAR-methode (Paperback)
Medewerkers onthullen met hun gedrag veel van wie ze zijn, wat ze kunnen en hoe ze werken. Gedrag is naast resultaten dan ook een belangrijke factor in hun functioneren. Maar resultaat is meetbaar en…
Duuren Media, Van
Toolkit procesregie (Paperback)
Als u sturing geeft aan processen, moet u weten hoe u een proces op een professionele manier start en hoe u tussentijds kunt interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is…
Duuren Media, Van
Handboek google analytics (Paperback)
Google Analytics is het meest gebruikte pakket voor websitestatistieken onder (online) marketeers. En inmiddels is Google bezig met de uitrol van de vernieuwde versie, Universal Analytics geheten. In…
Duuren Media, Van
Gek op gaten (Hardback)
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen…
Duuren Media, Van
Soms is alles wel eens waar (Paperback)
In ‘de tiende van Toon’ trapt Toon Gerbrands 52 heilige managementhuisjes omver. Niet omdat hij per se dwars wil liggen. Wel omdat hij zo zijn eigen mening heeft over de over elkaar heen…
Duuren Media, Van
Thuis ben ik niet zo leuk! (Hardback)
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet.…
Duuren Media, Van
Hoe richt je een zwerm? (Paperback)
Je bent bestuurder, manager, directeur of misschien wel beleidsambtenaar en je krijgt steeds meer te maken met vraagstukken die zo complex zijn dat ze niet meer door jou alleen of je organisatie zijn…
Duuren Media, Van
Clean Agile, Nederlandse editie (Paperback)
Bijna twintig jaar nadat het Agile Manifesto voor het eerst werd gepresenteerd, introduceert de legendarische Robert C. Martin (“Uncle Bob”) Agile-waarden en -principes voor een nieuwe generatie,…
Duuren Media, Van
Cryptobeleggen (Paperback)
Dit boek biedt algemene basiskennis van beleggen, crypto én de markt om vervolgens zelfstandig en gedegen aan de slag te kunnen gaan met cryptobeleggen. De praktische en toepasbare inhoud biedt…
Duuren Media, Van
Nummer 1 (Hardback)
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer:…
Duuren Media, Van
Wat zeggen die cijfers eigenlijk? (Paperback)
Je hebt geen financiële achtergrond maar in je functie wordt wel van je verwacht dat je de cijfers kunt lezen. Je bent budgetverantwoordelijk, maar de opbouw en rapportages zijn te complex om in…
Duuren Media, Van
Het innovatiedoolhof (Paperback)
Managementboek van het jaar 2017! 'Het Innovatiedoolhof': innovatie simpel gemaakt Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet.…
Duuren Media, Van
Startersgids voor zzp'ers (Paperback)
Als startende zzp'er komt er heel wat op je af. Cruciaal is dat je precies weet welke stappen je moet zetten en in welke volgorde. Zodat je goed beslagen ten ijs komt en de kans op succes…
Duuren Media, Van
StoryBrand (Paperback)
Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te…
Duuren Media, Van
De 7 sterren organisatie (Hardback)
Hoe bouw je aan een organisatie die de vele veranderingen in onze wereld niet alleen bijbeent maar ook voor blijft? Een organisatie die resoneert bij je medewerkers en bij je klanten en die…
Duuren Media, Van
Vrouwen bluffen niet (Paperback)
Het spel op de werkvloer wordt door vrouwen anders gespeeld dan door mannen. En dat leidt regelmatig tot verwarring of irritatie. Want waarom scheppen je vrouwelijke collega's niet wat meer op?…
