Sociologie
      1 - 9 van 9
    
        Amsterdam University Press
Wetenschapsfilosofie voor geesteswetenschappen (Paperback)
Letterkunde, taalkunde, geschiedenis, theologie, filosofie: ze behoren alle tot de geesteswetenschappen. Hebben deze vakgebieden in al hun verscheidenheid iets gemeen wat ze onderscheidt van…
Atlas Contact
Spreek als TED (Paperback)
Leer presenteren als een TED-spreker: ontdek de 9 geheimen voor een overtuigende, inspirerende talk die je publiek nooit zal vergeten.   Ontdek de ingrediënten van een succesvolle…
Noordhoff
Storytelling voor professionals (Paperback)
De laatste jaren neemt de belangstelling voor storytelling enorm toe. Waar schrijvers, theatermakers, cineasten, journalisten, game developers en communicatieprofessionals zich al langer bedienden…
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Je doet het toch wel gratis? (Hardback)
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de…
Coutinho
Verzorgingssociologie (Paperback)
 Individualisering is met het streven naar succes, glamour en geluk, maar ook met stress, depressie en afnemende zorg een kenmerk van deze tijd. Maar wat bindt mensen en hoe zien zij de zorg naar…
Gompel & Svacina B.V.
Alleen mama (Paperback)
Alleenstaande mama’s worden al te vaak volledig in beslag genomen door hun moederrol en dagelijkse beslommeringen. De constante overlevingsmodus is vaak vermoeiend en eenzaam. In dit boek staat de…
Meulenhoff Boekerij B.V.
Strijdsters van Allah (Paperback)
Vrouwen spelen een actieve rol in het fundamentalistische Hofstadnetwerk. Ze rekruteren nieuwe sympathisanten, vertalen Mohammed B.-achtige documenten en geven islamitische lezingen. Binnen…
Koninklijke Boom Uitgevers
Evenementen als communicatiemiddel (Paperback)
Omschrijving  Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te…
Koninklijke Boom Uitgevers
Internal branding 2.0 (Paperback)
Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
