Communicatiekunde
1 - 24 van 278
Uitgeverij Thema
Vraag gewoon feedback (Paperback)
Gun jezelf meer adviserende feedback, want dat is een krachtig groeimiddel. Je hoeft er alleen maar om te vragen. Deel 2: Adviserende feedback Weet jij wat jouw verbeterpunten zijn? Daar…
Boekengilde B.V.
Verbinding zonder wifi (Hardback)
Hoe je opvallend goede gesprekken voert, diepe relaties opbouwt en mensen positief beïnvloedt. Onze smartphones geven ons de illusie dat we continu verbinding hebben met elkaar. Niets is minder waar…
Remarcable
Commercieel luisteren (Hardback)
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en…
Swp, Uitgeverij B.V.
Durf, Leer en Presenteer (Paperback)
Jezelf presenteren met zelfvertrouwen en plezier. Dat wil jij toch ook: een presentatie boeiend, ontspannen en persoonlijk neerzetten? Met behulp van dit boek kun je zelfstandig werken aan je…
Uitgeverij Thema
Het woord is nu aan u! (Paperback)
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun spreekprestaties: het…
Koninklijke Boom Uitgevers
Handboek communicatiestrategie (Paperback)
Hoe ontwikkel je eenvoudig een communicatiestrategie? Zonder dikke boekwerken om de strategie te bepalen en eindeloze reeks slides om de strategie te presenteren, maar simpelweg op 1 A4? Handboek…
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
SCOREN bij ongewenst gedrag (Paperback)
"SCOREN bij ongewenst gedrag" is een praktische handreiking voor (aankomende) professionals in de zorg, onderwijs en dienstverlening, om ongewenst gedrag te voorkomen of om te buigen. Wat 'ongewenst…
Atlas Contact
Crucial Conversations (Paperback)
Hét boek op het gebied van gespreksvaardigheden. Deze vernieuwde editie bevat concrete tips voor digitale communicatie en het bespreken van huidige politieke en maatschappelijke kwesties. …
Koninklijke Boom Uitgevers
Grondslagen van interculturele communicatie (Paperback)
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de diverse…
Vrije Uitgevers, De
Draagvlak al geregeld? (Paperback)
Veranderen in organisaties is altijd weerbarstig en ook altijd weer anders. De vraag is anders, de mensen zijn anders, de context is anders. Ook veranderen verandert continu. Er is dan ook geen…
Atlas Contact
Werken met cultuurverschillen (Paperback)
Interculturele samenwerking hoeft geen raadsel te zijn. Ontdek met praktische tools en inzichten hoe je cultuurverschillen effectief bespreekt en overbrugt. Volgens Geert Hofstede…
Borgerhoff & Lamberigts
Bij wijze van spreken (Paperback)
Krachtig en overtuigend mondeling offline én online communiceren kan je echt leren! Wie mondeling communiceert, heeft slechts één doel: de toehoorder begrijpt de boodschap zoals die bedoeld is…
Uitgeverij Thema
Gesprekken die werken (Paperback)
Een gesprek met impact is de sleutel tot een prettige en productieve werkomgeving. Dit boek daagt iedereen, leidinggevend of niet, uit om het anders aan te pakken en van de gebaande gesprekspaden af…
La Douze V.O.F.
Wanneer culturen elkaar ontmoeten (Paperback)
In het boek, worden alle aspecten van het zakendoen en samenwerken met andere culturen aan de orde gesteld. Het is een waardevol document voor eenieder die met andere culturen in contact staat.…
Atlas Contact
Hoe makkelijk kun je het maken? (Paperback)
In dit toegankelijke en lichtvoetige boek leert Jasper van Kuijk je de allerbeste methode om producten, diensten en systemen te ontwikkelen waar iedereen mee uit de voeten kan. Iedereen…
Vrije Uitgevers, De
Omgevingscommunicatie & participatie (Paperback)
Ons kleine landje staat voor grote uitdagingen. Denk aan de opvang van asielzoekers, de energietransitie, grootschalige woningbouw, renovaties van bruggen en kades, natuurbehoud en de verduurzaming…
Vrije Uitgevers, De
Emotioneel gezond in gesprek (Paperback)
Verloopt een gesprek niet altijd zoals je graag wilt? Begrijpen mensen soms niet wat je bedoelt? Reageert iemand anders dan je verwachtte? Lukt het je niet om in verbinding te komen? Voel je…
Vrije Uitgevers, De
Leiderschap in luisteren (Paperback)
Wat is het moeilijkste aan luisteren? Om echt stil te zijn. Om alle afleiding in de vorm van onder andere gedachten, emoties en energiegebrek - de ruis - uit te schakelen. En zo ongefilterd te…
Koninklijke Boom Uitgevers
Het schrijven van beleidsadviezen (Paperback)
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed beargumenteerd…
Maklu, Uitgever
De taal van leiders (Paperback)
Waarom gaan sommige politieke toespraken de geschiedenisboeken in en halen andere niet eens het avondjournaal? Van Rutte en Macron tot Obama en Zelensky: toppolitici weten hoe ze een sterke…
Koninklijke Boom Uitgevers
Communiceren (Paperback)
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek. Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van…
Het NLP College
Het Communicatie Boek (Paperback)
Vind je het lastig om verbindende gesprekken te voeren en échte connecties te maken met anderen? Je bent niet de enige. Veel mensen hebben behoefte aan oprecht menselijk contact. We leven…
Koninklijke Boom Uitgevers
Issuedenken (Paperback)
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Issues zijn onderwerpen die beroeren,…
Terra - Lannoo, Uitgeverij
101 schrijftips die je moest missen op school (Paperback)
Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één alinea! Hebt u dat ook op school geleerd? Dan start uw…