Communicatiekunde
1 - 24 van 297
Boekengilde B.V.
Verbinding zonder wifi (Hardback)
Hoe je opvallend goede gesprekken voert, diepe relaties opbouwt en mensen positief beïnvloedt. Onze smartphones geven ons de illusie dat we continu verbinding hebben met elkaar. Niets is minder waar…
Uitgeverij Thema
Vraag gewoon feedback (Paperback)
Gun jezelf meer adviserende feedback, want dat is een krachtig groeimiddel. Je hoeft er alleen maar om te vragen. Deel 2: Adviserende feedback Weet jij wat jouw verbeterpunten zijn? Daar…
Remarcable
Commercieel luisteren (Hardback)
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en…
Serasta Trainingen
Nederlands voor Arabisch taligen (Paperback)
Nederlands voor Arabisch taligen. Deze nieuwe editie van Nederlands voor Anderstaligen is een compleet lespakket, de gebruikte methode is duidelijk, zeer efficiënt en is alles wat een…
Koninklijke Boom Uitgevers
Issuedenken (Paperback)
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Issues zijn onderwerpen die beroeren,…
Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
E-mails en brieven schrijven in het Frans (Paperback)
Prisma E-mails en brieven schrijven in het Frans biedt heldere antwoorden op alle vragen die zich kunnen voordoen bij het schrijven van Franse e-mails of brieven, zowel in de zakelijke als in de…
BSL Media & Learning
Effectieve leefstijlgesprekken (Paperback)
Wil jij als zorgverlener in je spreekkamer zinvolle gesprekken voeren over leefstijl, met invloed op het gedrag van je patiënt? Prettige gesprekken die het verschil maken en jou geen energie…
Uitgeverij Thema
Het woord is nu aan u! (Paperback)
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun spreekprestaties: het…
Duuren Media, Van
Handboek online redactie (Hardback)
Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben…
Vrije Uitgevers, De
Leiderschap in luisteren (Paperback)
Wat is het moeilijkste aan luisteren? Om echt stil te zijn. Om alle afleiding in de vorm van onder andere gedachten, emoties en energiegebrek - de ruis - uit te schakelen. En zo ongefilterd te…
La Douze V.O.F.
Wanneer culturen elkaar ontmoeten (Paperback)
In het boek, worden alle aspecten van het zakendoen en samenwerken met andere culturen aan de orde gesteld. Het is een waardevol document voor eenieder die met andere culturen in contact staat.…
Borgerhoff & Lamberigts
In gesprek geraakt (Paperback)
Luisteren en communiceren, kunnen we dat niet allemaal al? Tenslotte zijn we er voortdurend mee bezig. Dat betekent echter niet dat we ook écht met elkaar in gesprek gaan. Want luisteren we wel…
Maklu, Uitgever
De taal van leiders (Paperback)
Waarom gaan sommige politieke toespraken de geschiedenisboeken in en halen andere niet eens het avondjournaal? Van Rutte en Macron tot Obama en Zelensky: toppolitici weten hoe ze een sterke…
Vrije Uitgevers, De
Emotioneel gezond in gesprek (Paperback)
Verloopt een gesprek niet altijd zoals je graag wilt? Begrijpen mensen soms niet wat je bedoelt? Reageert iemand anders dan je verwachtte? Lukt het je niet om in verbinding te komen? Voel je…
Duuren Media, Van
Crisis (Paperback)
Sinds 2020 weten we het: een crisis kan zomaar ineens voor de deur staan. Onverwacht en natuurlijk ben je onvoorbereid, want zo gaat dat met crises, toch? Hoe zorg je er dan voor dat je een crisis…
Borgerhoff & Lamberigts
Bij wijze van spreken (Paperback)
Krachtig en overtuigend mondeling offline én online communiceren kan je echt leren! Wie mondeling communiceert, heeft slechts één doel: de toehoorder begrijpt de boodschap zoals die bedoeld is…
Vrije Uitgevers, De
Draagvlak al geregeld? (Paperback)
Veranderen in organisaties is altijd weerbarstig en ook altijd weer anders. De vraag is anders, de mensen zijn anders, de context is anders. Ook veranderen verandert continu. Er is dan ook geen…
Nicol Communicatie B.V.
Tekst werkt (Paperback)
Tekst werkt is het handboek voor tekst binnen recruitment en hr. In dit praktische handboek vertelt Nicol Tadema dat tekst werkt en vooral hóé je tekst voor je kan laten werken. ‘Ik ben…
Atlas Contact
Werken met cultuurverschillen (Paperback)
Interculturele samenwerking hoeft geen raadsel te zijn. Ontdek met praktische tools en inzichten hoe je cultuurverschillen effectief bespreekt en overbrugt. Volgens Geert Hofstede…
Atlas Contact
De winnende dialoog (Paperback)
Invloed zonder trucs: leer gesprekken sturen met integriteit en scherpte. Haal betere resultaten uit elke dialoog, effectief en blijvend. Aan de hand van de techniek uit De…
VBK|Media
Klink (Paperback)
Stapsgewijs leer je hoe je het beste een presentatie, toespraak of preek kunt houden. Hoe je met impact kan spreken. In hun communicatieboek ‘Klink’ nemen Henk Stoorvogel en Mark van…
Koninklijke Boom Uitgevers
Handboek communicatiestrategie (Paperback)
Hoe ontwikkel je eenvoudig een communicatiestrategie? Zonder dikke boekwerken om de strategie te bepalen en eindeloze reeks slides om de strategie te presenteren, maar simpelweg op 1 A4? Handboek…
Atlas Contact
Hoe makkelijk kun je het maken? (Paperback)
In dit toegankelijke en lichtvoetige boek leert Jasper van Kuijk je de allerbeste methode om producten, diensten en systemen te ontwikkelen waar iedereen mee uit de voeten kan. Iedereen…
Vrije Uitgevers, De
Omgevingscommunicatie & participatie (Paperback)
Ons kleine landje staat voor grote uitdagingen. Denk aan de opvang van asielzoekers, de energietransitie, grootschalige woningbouw, renovaties van bruggen en kades, natuurbehoud en de verduurzaming…