Communicatiekunde
1 - 24 van 49
Uitgeverij Thema
Feedback (Paperback)
Slik je je kritiek op anderen soms in? Maakt het je wat uit of je commentaar geeft aan je medewerker, collega of baas? Vermijd je het wel eens om positieve feedback te geven? Veel mensen zullen deze…
Lemniscaat B.V., Uitgeverij
Geweldloze communicatie (Hardback)
Deze gebonden editie volgt de herziene Amerikaanse tekst uit 2010. ‘Al onze handelingen worden ingegeven door de motivatie onze eigen behoeften in te vullen’ - Marshall Rosenberg Boos worden is een…
Vrije Uitgevers, De
Bloggen doe je zo (Paperback)
Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten…
BBNC Uitgevers
Microsoft Teams voor Dummies (Paperback)
Microsoft Teams ondersteunt dagelijks miljoenen mensen om op afstand samen te kunnen werken. Microsoft Teams creëert een virtuele, gedeelde werkplek waardoor vergaderen, het delen van bestanden en…
Coutinho
Gesprekscommunicatie (Paperback)
Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collegas en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zon relatie…
Koninklijke Boom Uitgevers
Alignment 2.0 (Paperback)
ALIGNMENT 2.0 Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze…
Mainpress B.V.
Verbaal Meesterschap (Paperback)
Verbaal Meesterschap kan wel eens je belangrijkste toolkit zijn voor jouw digitaal succes als vlogger, podcast producent, Zoom tijger of online coach. …
Koninklijke Boom Uitgevers
Listig in lastige situaties (Paperback)
Behaal succes door tact en diplomatie te gebruiken in (uitdagende) gesprekken in organisaties. Inclusief tact…
Noordhoff
Marktonderzoek (Paperback)
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk…
Koninklijke Boom Uitgevers
Corporate Stories (Hardback)
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate…
Maven Publishing
Hoe verzinnen ze het? (Paperback)
‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet…
Noordhoff
Taaltopics argumenteren (Paperback)
Taaltopics Argumenteren biedt schrijvers en sprekers concrete adviezen over hoe zij in teksten en presentaties hun publiek kunnen overtuigen met steekhoudende argumenten. Kenmerkend voor…
Koninklijke Boom Uitgevers
Communicatie van organisaties (Paperback)
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert…
Koninklijke Boom Uitgevers
Financieel management voor de creatieve industrie (Paperback)
De creatieve industrie is de meest dynamische sector van de Nederlandse economie. Een groeiend aantal mensen vindt een baan in de sector, er worden continu nieuwe diensten bedacht en in de markt…
Noordhoff
Praktische cursus zinsontleding (Paperback)
Praktische cursus zinsontleding 7e druk is een boek van M. Klein uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001794866 Praktische cursus zinsontleding bewijst dat grammatica geen…
Koninklijke Boom Uitgevers
Het strategisch communicatie frame (Hardback)
Het Strategisch Communicatie Frame Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel…
Atlas Contact
IJs verkopen aan Eskimo's (Paperback)
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen, al 25.000 exemplaren verkocht. Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar…
Vrije Uitgevers, De
Hulp bij lastige gesprekken (Paperback)
Communiceren is de belangrijkste vaardigheid die je als mens te leren hebt. Als er ergens iets misgaat tussen mensen, is het altijd de communicatie die niet goed zit. Je bent je er vaak niet bewust…
Maklu, Uitgever
Je luistert wel, maar je hoort me niet (Paperback)
Over het boek: Communicatie lijkt iets vanzelfsprekends, maar er komt eigenlijk veel bij kijken. Naast de taal spelen ook allerlei andere factoren een rol, waar vaak geen rekening mee wordt gehouden…
BSL Media & Learning
Onderzoeksverslagen schrijven (Paperback)
In verschillende fasen van hun studie moeten studenten onderzoeksverslagen schrijven. In het hoger beroepsonderwijs ligt hierbij het accent op de praktische bruikbaarheid van het verslag, terwijl het…
Koninklijke Boom Uitgevers
Onze strategie komt niet aan!? (Paperback)
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie. We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en zorgden…
Koninklijke Boom Uitgevers
Hoe krijgen we IC aan de praat? (Paperback)
We kregen 'm steeds vaker: de vraag hoe krijgen we de lijncommunicatie aan de praat? Hoe helpen we spelers hun communicatierol (beter) te pakken? En hoe richten we nu het beste een…
Remarcable
Overtuigend luisteren (Hardback)
Luisteren leidt tot begrijpen, begrip brengt ons verder. De overtuigende luisteraar krijgt zomaar een schat aan informatie en inzichten. Wil je verdienen door te begrijpen? Werk aan je…
Coutinho
Adviseren met perspectief (Paperback)
Een adviseur laat na elk adviestraject iets tastbaars achter bij de klant: een rapport, een presentatie, een brief of memo. Dat document bevat een volledig en helder overzicht van de resultaten,…
