Communicatiekunde
1 - 16 van 16
Vrije Uitgevers, De
Leiderschap in luisteren (Paperback)
Wat is het moeilijkste aan luisteren? Om echt stil te zijn. Om alle afleiding in de vorm van onder andere gedachten, emoties en energiegebrek - de ruis - uit te schakelen. En zo ongefilterd te…
Vrije Uitgevers, De
Emotioneel gezond in gesprek (Paperback)
Verloopt een gesprek niet altijd zoals je graag wilt? Begrijpen mensen soms niet wat je bedoelt? Reageert iemand anders dan je verwachtte? Lukt het je niet om in verbinding te komen? Voel je…
Vrije Uitgevers, De
Draagvlak al geregeld? (Paperback)
Veranderen in organisaties is altijd weerbarstig en ook altijd weer anders. De vraag is anders, de mensen zijn anders, de context is anders. Ook veranderen verandert continu. Er is dan ook geen…
Vrije Uitgevers, De
Omgevingscommunicatie & participatie (Paperback)
Ons kleine landje staat voor grote uitdagingen. Denk aan de opvang van asielzoekers, de energietransitie, grootschalige woningbouw, renovaties van bruggen en kades, natuurbehoud en de verduurzaming…
Vrije Uitgevers, De
De anamnese (Hardback)
Handleiding voor het afnemen van een anamnese gesprek. Gemaakt voor homeopaten maar ook voor anderen te gebruiken. De Anamnese beschrijft de volledige gang van zaken tijdens de anamnese…
Vrije Uitgevers, De
Een leven lang flow (Paperback)
Een inspirerend en praktisch boek om stress in je leven om te zetten in flow. Voor meer plezier, vitaliteit en energie! "Plotseling sloeg de grond onder mijn voeten weg en viel ik de…
Vrije Uitgevers, De
Bloggen doe je zo (Paperback)
Bloggen is dé manier om je business of expertise onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Een sterk blog kan je naamsbekendheid, vindbaarheid en je expertstatus enorm versterken. Toch weten…
Vrije Uitgevers, De
Hulp bij lastige gesprekken (Paperback)
Communiceren is de belangrijkste vaardigheid die je als mens te leren hebt. Als er ergens iets misgaat tussen mensen, is het altijd de communicatie die niet goed zit. Je bent je er vaak niet bewust…
Vrije Uitgevers, De
De kracht van verbinding (Paperback)
Organisatieadviseur en trainer Ellie van der Est heeft een eigen methode ontwikkeld om veranderingsprocessen in organisaties vorm te geven. Hierbij gaat ze uit van wat mensen samenbrengt en verbindt…
Vrije Uitgevers, De
Spreek jij mijn taal? (Paperback)
Wie met mensen werkt weet: om de ander écht te bereiken, is het nodig zijn taal te spreken. Maar hoe doe je dat? Het Process Communication Model is een direct toepasbare methode om als coach, trainer…
Vrije Uitgevers, De
Lanceren kan je leren (Paperback)
Ben jij een vrouwelijke ondernemer? Verkoop jij je diensten online en wil je gegarandeerd meer klanten en meer omzet? Ben je wars van gladde verkooppraatjes en krijg je jeuk bij de gedachte aan…
Vrije Uitgevers, De
Webcare (Paperback)
Voor iedereen die wil weten hoe je zakelijk omgaat met webcare en klantreacties. Met heldere strategieën, technieken en tips om klantvriendelijke berichten te schrijven. Webcare is het…
Vrije Uitgevers, De
100% consistent (Paperback)
Iedereen kent ze wel: de pijnlijke voorbeelden van organisaties die het één zeggen en het ander doen. Zo'n gapend gat tussen expliciete en impliciete communicatie is funest voor geloofwaardigheid en…
Vrije Uitgevers, De
De inzet van touchpoints (Paperback)
Over mediaplanning en de rol van touchpoints in de fase van de customer journey waarin de afnemer zich bevindt. Met voorbeelden van een mediaplan en een media-inzetmatrix. Touchpoints…
Vrije Uitgevers, De
Communicatietheorie (Paperback)
Communicatietheorie legt op een toegankelijke manier uit wat communicatie tussen mensen is. Voor iedereen die geïnteresseerd is in het fenomeen communicatie. Iedereen communiceert. Maar…
Vrije Uitgevers, De
Accountability in communicatie (Paperback)
Accountability is een thema dat steeds terugkeert in het communicatievakgebied. Het is onlosmakelijk verbonden met professionalisering. Over accountability wordt dan ook veel gesproken op…
