Ondernemerschap
1 - 11 van 11
Atlas Contact
Het ABC van plannen, organiseren en optimaliseren (Paperback)
Compact en overzichtelijk, de belangrijkste methodes, instrumenten en technieken om je persoonlijke effectiviteit te verbeteren in kaart gebracht. Plannen, organiseren en…
Eburon Uitgeverij B.V.
De toezichthouder (Paperback)
Goed toezicht is van groot maatschappelijk belang. Organisaties waarop geen of onvoldoende toezicht werd gehouden hebben enorme maatschappelijke verliezen veroorzaakt. Denk aan het verlies bij Vestia…
VBK|Media
God en geld (Paperback)
Met God en geld opent filosoof en econoom Jan Prij een nieuw debat over de tegenstelling tussen God en geld en die tussen het 'hogere' en het 'lagere'. Deze tegenstellingen berusten op een…
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
Bedrijfsethiek een goede zaak (Paperback)
"Een goede onderneming staat vandaag de dag niet alleen voor winst en continuïteit, maar evenzeer voor integriteit en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bedrijven worden steeds vaker…
Futuro Uitgevers B.V.
Subsidiekracht (Paperback)
Als ondernemer investeer je om bij te blijven en je organisatie toekomstbestendig te maken. En dat kost veel energie en geld. De overheid heeft een stimuleringsbeleid door middel van subsidies om…
Prometheus, Uitgeverij
Netto positief (Paperback)
Het is niet langer de vraag of grote bedrijven moeten verduurzamen, maar hoe ze dat gaan doen. Nu de zeespiegel blijft stijgen, de biodiversiteit afneemt en de sociale ongelijkheid toeneemt, kan ook…
Bureau Om
Impactvol ondernemen in de praktijk (Hardback)
Impactvol ondernemen in de praktijk Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat! Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol…
Koninklijke Boom Uitgevers
Ondernemershout bestaat niet (Paperback)
Waarom bestaan veel ondernemingen na vijf jaar niet meer? De (vaak) lage omzetten wegen niet op tegen de vele uren die ondernemers in hun bedrijf steken. Zelfs als het goed gaat, als er wel een…
Futuro Uitgevers B.V.
Positief verrast (Paperback)
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit met…
Futuro Uitgevers B.V.
Omgaan met gevoelsmensen (Paperback)
Over het boek: Voelen kunnen we allemaal, maar de ervaringswereld van gevoelsmensen verschilt nogal van die van nuchtere, rationele denkers en doeners. Gevoelsmensen hebben andere drijfveren, een…
BBNC Uitgevers
ZZP'en voor Dummies (Paperback)
Nederland telt ruim 1,1 miljoen zzp'ers, ofwel zelfstandigen zonder personeel. Elk jaar komen er circa 100.000 bij. ZZP'en voor Dummies is een compleet naslagwerk dat antwoorden geeft op de talrijke…
