Maatschappelijk verantwoord ondernemen
1 - 6 van 6
Eburon Uitgeverij B.V.
De toezichthouder (Paperback)
Goed toezicht is van groot maatschappelijk belang. Organisaties waarop geen of onvoldoende toezicht werd gehouden hebben enorme maatschappelijke verliezen veroorzaakt. Denk aan het verlies bij Vestia…
VBK|Media
God en geld (Paperback)
Met God en geld opent filosoof en econoom Jan Prij een nieuw debat over de tegenstelling tussen God en geld en die tussen het 'hogere' en het 'lagere'. Deze tegenstellingen berusten op een…
Uitgeverij Van Gorcum B.V.
Bedrijfsethiek een goede zaak (Paperback)
"Een goede onderneming staat vandaag de dag niet alleen voor winst en continuïteit, maar evenzeer voor integriteit en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bedrijven worden steeds vaker…
Prometheus, Uitgeverij
Netto positief (Paperback)
Het is niet langer de vraag of grote bedrijven moeten verduurzamen, maar hoe ze dat gaan doen. Nu de zeespiegel blijft stijgen, de biodiversiteit afneemt en de sociale ongelijkheid toeneemt, kan ook…
Bureau Om
Impactvol ondernemen in de praktijk (Hardback)
Impactvol ondernemen in de praktijk Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat! Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol…
Futuro Uitgevers B.V.
Omgaan met gevoelsmensen (Paperback)
Over het boek: Voelen kunnen we allemaal, maar de ervaringswereld van gevoelsmensen verschilt nogal van die van nuchtere, rationele denkers en doeners. Gevoelsmensen hebben andere drijfveren, een…
