Handleidingen
1 - 9 van 9
Uitgeverij Some Books
400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts (Paperback)
Hoe creëer je een LinkedIn-post die je doelgroep ook echt raakt? LinkedIn-expert Corinne Keijzer deelt samen met tien andere topspecialisten maar liefst 400 tips en ideeën voor jouw LinkedIn-posts.…
Luitingh-Sijthoff
Vriendschapsverzoek (Paperback)
Maria wil vrienden worden op Facebook. Maar Maria is dood. Toch? (POD) In Vriendschapsverzoek, het debuut van Laura Marshall, ontvangt Louise een Facebookbericht van iemand die al…
Simple Road Books
iPhone voor beginners (Paperback)
Er kan veel met de iPhone, maar het is belangrijk om deze goed en veilig te gebruiken. Dit boek over de iPhone geeft aan de hand van duidelijke afbeeldingen stap voor stap uitleg. …
Boekengilde B.V.
Je leeftijd als goudmijn (Paperback)
Je bent jong en dat betekent dat je met een klein beetje discipline een ongelooflijke berg geld bij elkaar kunt sprokkelen. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is gezond verstand en geduld. Heel…
Social Media Tools
Hoe maak je van Instagram jouw succes? (Paperback)
Sociale media is tegenwoordig niet meer weg te denken. Van sociale media is Instagram één van de belangrijkste effectiefste platformen voor een bedrijf of organisatie op dit moment. Op…
Scriptum Books
Succesvol investeren in startups (Paperback)
Het aantal mensen dat investeert in startups is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Vrijwel iedereen kan tegenwoordig geld steken in jonge bedrijven. Toch worden lang niet alle startups een succes.…
Duuren Media, Van
Pas op je passwords (Paperback)
Meer dan 40% van de mensen gebruikt slechts een paar verschillende wachtwoorden voor al hun accounts, en 10% houdt het zelfs bij één enkel wachtwoord. Met zulke patronen wordt jouw online…
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Facebook (Paperback)
Facebook, het machtige en controversiële bedrijf gaf journalist Steven Levy unieke toegang tot het bedrijf en de belangrijkste werknemers, waaronder Mark Zuckerberg en Sheryl Sandberg. …
Just Publishers
De Google formule (Paperback)
De Google Formule - Bob Hardus ‘OK Google. Wat is het masterplan?’ Een website met een zoekbalk en een vrolijk logo. Zo begon Google in 1998. Door onze honger naar kennis groeide een vriendelijke…