Reality Bites Publishing B.V.
Categorie
Beoordeling
Voorraad
1 - 9 van 9
Reality Bites Publishing B.V.
De bedrijfsnar (Paperback)
Dit marketingboek is ongemeen populair bij ondernemers. Het was de eerste business novel in het Nederlandstalig gebied en kent nu zijn vijfde herdruk. Het boek is klassiek geworden sinds het eerste…
Reality Bites Publishing B.V.
De Bedrijfsnar (Hardback)
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de…
Reality Bites Publishing B.V.
De Bedrijfsnar (Paperback)
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de…
Reality Bites Publishing B.V.
De testamenten (Paperback)
Een duistere erfeniskwestie en een brede grijns Elsbeth is het als notaris gewend om testamenten voor te lezen, maar waarom is ze zo geraakt door wat Lucas in zijn laatste wilsbeschikking heeft…
Reality Bites Publishing B.V.
Golfen met je ogen dicht (Hardback)
Golfen met je Ogen Dicht is het boeiendste golfboek dat je ooit zult lezen. Het beschrijft het verhaal van Birdy Mulligan, de schuilnaam van een man die (illegaal) voor geld speelt, maar die begonnen…
Reality Bites Publishing B.V.
Slank door microbewegingen (Paperback)
Slank door MicroBewegingen is een eenvoudig toepasbare levensstijl waardoor je op een natuurlijke manier aan jouw dagelijkse portie bewegen toekomt en daarbij extra calorieën verbrandt. Het kost je…
Reality Bites Publishing B.V.
Alleen lezen als ik dood ben (Paperback)
Onthult dit boek de onverwacht schokkende waarheid over de pandemie? Of is het een werk dat de grenzen tussen feit en fictie op confronterende wijze doet vervagen? Het boek werd door meerdere…
Reality Bites Publishing B.V.
Leidinggevenden zijn Contextmakers (Paperback)
Hoe je samen de dingen gedaan krijgt zonder op gedrag te sturen.…
Reality Bites Publishing B.V.
De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen (Paperback)
Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn…