Duuren Media, Van
Categorie
Beoordeling
Voorraad
1 - 11 van 11
Duuren Media, Van
Handboek Access 2021 (Paperback)
Databaseprogramma Access 2021, onderdeel van het Microsoft Office-pakket, wordt soms een elektronische kaartenbak genoemd. Maar deze omschrijving doet Access tekort, want u kunt er veel meer mee…
Duuren Media, Van
Het complete boek (Paperback)
Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als je je registreert, krijg je gratis toegang, plus relevante extra's. Windows Server 2019 is een zeer compleet…
Duuren Media, Van
Het leiderschapsboek voor vrouwen (Paperback)
Wat kun je er zélf aan doen om in je werk hogerop te komen? En hoe vervul je met succes een leiderschapsrol binnen je organisatie? Daarover gaat 'Het Leiderschapsboek voor Vrouwen'. In dit…
Duuren Media, Van
Purpose (Paperback)
Er is geen begrip in het huidige strategiedenken dat zo vaak wordt gebruikt als purpose. Logisch. Want wie voor een hoger doel gaat, krijgt niet alleen een sterkere reputatie en meer invloed, maar…
Duuren Media, Van
Handboek Outlook 2021 (Paperback)
Outlook 2021 is een veelzijdig, uitgebreid en krachtig programma dat u gebruikt om te e-mailen, uw agenda te beheren, taken te plannen en contacten te onderhouden. Dit Handboek is volledig…
Duuren Media, Van
Ontdek macOS Sonoma (Paperback)
Ontdek met dit boek de wereld van macOS Sonoma, het nieuwste besturingssysteem voor Mac-computers dat binnenkort wordt uitgebracht. Verken de vele verbeteringen, zoals iCloud Drive voor naadloze…
Duuren Media, Van
Yoga voor 60-plussers (Paperback)
Met het verstrijken der jaren verandert ons lichaam en kunnen we symptomen ervaren als verlies van kracht, flexibiliteit en vitaliteit. Maar ook klachten als bijv. chronische pijn, slaapproblemen…
Duuren Media, Van
Zoekmachinemarketing (Paperback)
Online marketing, met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren, maar…
Duuren Media, Van
True Storytelling (Paperback)
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten.…
