Duuren Media, Van
Categorie
Beoordeling
Voorraad
1 - 15 van 15
Duuren Media, Van
De Klant Energieke Organisatie (Paperback)
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij…
Duuren Media, Van
De kunst van high end ondernemen (Paperback)
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end…
Duuren Media, Van
Waarom zelfs de beste teams ontsporen (Paperback)
Neem de beste mensen en je hebt een topteam zou je denken. Toch is dat niet zo. Teams zijn levende organismen, die gezond en ongezond kunnen zijn. Teams, en teamleden, hebben in hun leven en op…
Duuren Media, Van
Professionele loopbaancoaching (Paperback)
Loopbaancoaching is een nog vrij jonge professie, die door verschillende maatschappelijke en economische ontwikkelingen volop in beweging is en steeds belangrijker wordt. In deze tijd van talloze…
Duuren Media, Van
Mensen maken of breken een verandering (Paperback)
Verandering, wie heeft het niet nodig in zijn organisatie? Je nodigt externe adviseurs uit en maakt met hen een stappenplan. Op papier ziet dat er goed uit. Maar enige tijd later loopt je…
Duuren Media, Van
Thuis ben ik niet zo leuk! (Hardback)
Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet.…
Duuren Media, Van
Purpose (Paperback)
Er is geen begrip in het huidige strategiedenken dat zo vaak wordt gebruikt als purpose. Logisch. Want wie voor een hoger doel gaat, krijgt niet alleen een sterkere reputatie en meer invloed, maar…
Duuren Media, Van
De kunst van niet kiezen (Paperback)
“Leiders die paradoxen omarmen, zien dat schijnbare tegenstellingen kansen zijn voor groei.” Leidinggeven is vandaag de dag compleet anders dan ooit tevoren. Toch blijven veel…
Duuren Media, Van
Net Curiosity Score (Paperback)
Net Curiosity Score (NCS) gaat niet alleen over verandering, maar over nieuwsgierigheid als sleutel om ermee om te gaan. Veel bedrijven meten nieuwsgierigheid niet, en dat wil dit boek veranderen…
Duuren Media, Van
Omdat alle meningen ertoe doen (Paperback)
Vraagstukken en problemen worden zo complex dat organisaties wel moeten samenwerken om ze op te lossen. Daarbij staat vooral de inhoud centraal, die moet zorgen voor het gewenste resultaat met…
Duuren Media, Van
Zet het op een bierviltje (Paperback)
‘We maken projecten en initiatieven vaak onnodig ingewikkeld. Daarbij vergeten we één ding: wat niet eenvoudig is, wordt niet begrepen. En wat niet begrepen wordt, wordt niet gedaan. Dus als je…
Duuren Media, Van
Tel uit je winst (Paperback)
Veel creatieve ondernemers zijn hun bedrijf gestart vanuit een passie. Hun liefde voor een bepaald product. Of hun talent om iets heel bijzonders te maken. Daar ligt hun focus. En niet zozeer op…
Duuren Media, Van
Beter is meer (Paperback)
Wist je dat 80 procent van de ondernemers worstelt met productiviteit zonder dat zelf te weten? Dat levert ongewild een hoop gedoe op. Het kost bovendien schrikbarend veel geld, zeker als je team…
Duuren Media, Van
Green hearts, great business (Paperback)
Elk bedrijf heeft duurzame ambities Daar heb je enthousiaste medewerkers voor nodig Elke medewerker wil een fijne en leefbare aarde Het is als…
Duuren Media, Van
Kalmte (Hardback)
Leiderschap is vragen om problemen. Die verantwoordelijkheid aangaan vereist moed. Kalmte is de gemoedstoestand die moed mogelijk maakt. Zodat een leider - midden in de turbulentie – in evenwicht…
