Educatieve uitgaven
1 - 8 van 8
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Formatief evalueren in de praktijk (Hardback)
Formatief evalueren in de praktijk Formatief evalueren heeft drie belangrijke kenmerken: - Je weet wat je je leerlingen wilt laten leren, en leerlingen weten dat ook. - Je peilt voortdurend wat een…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Feedback (Hardback)
Feedback wordt beschouwd als één van de krachtigste invloeden op lesgeven en leren. Maar tegelijkertijd kan de impact van feedback heel wisselend zijn, afhankelijk van het type feedback en hoe deze…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Kijk Kies Doe voor 0-4 jarigen (Paperback)
Kijk Kies Doe voor 0-4 jarigen is een praktisch boek voor pedagogisch medewerkers van kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en voorscholen. Het biedt aanwijzingen hoe u de ontwikkeling van jonge…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Rekenprentenboeken: complete set (Hardback)
Complete set: Ringband met handleiding en activiteitenkaarten + 1x de serie van 6 verschillende prentenboeken De uitgave Rekenprentenboeken Groep 1-2 bestaat uit een zestal prentenboeken met daaraan…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Natuurlijk, buiten rekenen! (Paperback)
Buiten spelend rekenen heeft veel voordelen. Als kinderen buiten spelen, zijn ze ongemerkt bezig met allerlei rekenkundige concepten. Ze proberen uit wie het snelste is, sjouwen met zware takken,…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
De Leeruitdaging (Hardback)
Leren is iets anders dan feiten verzamelen. Om leerlingen diep te laten leren, is frictie nodig: twijfel, het even niet meer weten, een cognitief conflict. Daardoor komen leerlingen uiteindelijk tot…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
Natuurlijk, buiten leren! (Paperback)
Waarom zou je urenlang in de klas aan een tafeltje zitten, als je dezelfde stof ook buiten kunt leren? Leren in de buitenlucht kan letterlijk en figuurlijk voor een frisse wind zorgen. Creatieve…
Bazalt Groep Educatieve Uitgeverij
KIJK! 0-4 jaar (Paperback)
KIJK! 0-4 jaar handleiding (incl. volgboekje) KIJK! 0-4 jaar is een werkwijze die pedagogisch medewerkers ondersteunt bij het observeren, registreren en stimuleren van de…
