Digitale media
1 - 8 van 8
Singel Uitgeverijen
De aandacht verloren (Paperback)
Ons concentratievermogen neemt af. In de VS kunnen tieners zich nog maar negentien seconden lang op een taak focussen, kantoormedewerkers drie minuten. Bestsellerauteur Johann Hari sprak…
Amsterdam University Press
De platformsamenleving (Paperback)
Van Airbnb tot Uber, en van Nextdoor tot Facebook, een steeds groter deel van het maatschappelijk en economisch verkeer verloopt via online platformen. De opkomst van deze platformen leidt tot…
Vrije Uitgevers, De
Van brokkelbrein naar focus (Paperback)
Brokkelbrein door social media bij je leerlingen? Lees dit boek, ontdek waarom maar vooral hoe je weer balans brengt in die brokkelbreinen. Hoe kan een docent zijn leerlingen helpen hun…
Prometheus, Uitgeverij
Ondraaglijke lichtheid (Hardback)
‘Wat de twijfel is voor de wetenschap,’ schreef de Deense filosoof Søren Kierkegaard (1813-1855), ‘dat is de ironie voor het persoonlijk leven.’ Maar in het maatschappelijk debat leidt ironie al gauw…
Overamstel Uitgevers
Dit is geen propaganda (Paperback)
Een adembenemende reis door de duistere wereld van desinformatie en fake news De belangrijkste trend van de afgelopen jaren is de opkomst - en ontwikkeling - van digitale…
VBK|Media
Insta Travel - 75 buitengewone bestemmingen in Europa (Hardback)
Waar vind je in Europa de beste locaties om zowel een foto te maken als op vakantie te zijn? In ‘Insta Travel’ verzamelde Kim van Weering dé favoriete Europese plekken van Instagram travelers.…
Atlas Contact
Eerste hulp bij hybride werken (Paperback)
Een complete starterkit met online training en handige downloads, om beter hybride te gaan (samen)werken - deels thuis en deels op kantoor. Kim Spinder helpt je om vorm te geven hoe…
Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
De eenzame eeuw (Paperback)
Een taboedoorbrekende kijk op de eenzaamheid onder jongeren en ouderen in de 21e eeuw 'In De eenzame eeuw wijst Hertz naar de structurele veranderingen die hebben geleid tot onze…