Ondernemerschap
1 - 7 van 7
Duuren Media, Van
Nee zeggen loont (Paperback)
Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. Omdat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen, eindeloos blijven praten en het maar niet tot een…
Duuren Media, Van
From Hero to Zero (Hardback)
Dolf Kos heeft niets met auto’s. Toch bouwt hij een bedrijf op waarmee hij uiteindelijk over meer dan tweehonderd voertuigen beschikt. Hij maakt jongensdromen waar door luxe sportwagens, stoere quads…
Duuren Media, Van
Marketing made simple (Paperback)
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Het onvermogen om nieuwe klanten aan te trekken en te converteren…
Duuren Media, Van
Anders groeien (Paperback)
Puur en alleen voor eigen gewin ondernemen is niet meer van deze tijd. Niet de economische groei van organisaties an sich, maar de bloei, belangen en het welzijn van anderen zijn cruciaal voor…
Duuren Media, Van
De wet van OER (Paperback)
Mensen zijn vaak alleen nog bezig met wat moet en niet met wat zij zelf werkelijk willen. Hoe dat komt? Ze worden opgeslokt door hun taken, door anderen en door de maalstroom van de…
Duuren Media, Van
De kracht van maatschappelijk verbonden leiderschap (Paperback)
De problemen in onze samenleving zijn groot en er zijn fundamentele transities nodig om die crises op te lossen. Steeds meer mensen verliezen het vertrouwen in traditionele instituties en zien het…
Duuren Media, Van
Green IT (Paperback)
Op de shortlist voor Managementboek van het Jaar 2025! IT is een vervuilend proces. Zakelijk wordt er veel IT gebruikt, maar ook in de privésfeer gebeurt dat meer en meer. Door de juiste…
