Falicitair management
1 - 16 van 16
Koninklijke Boom Uitgevers
Opdrachtgever tevreden (Hardback)
Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo…
Koninklijke Boom Uitgevers
Werkvuur (Paperback)
Onze manier van werken werkt niet meer. De hooggespannen verwachtingen van het nieuwe werken zijn niet waargemaakt. De toekomst van het werk staat onder druk. Dat heb je vast zelf al gemerkt, en dat…
Koninklijke Boom Uitgevers
De logica van de lappendeken (Paperback)
Een veranderkundig antwoord op de gevoelens van onmacht bij het aanpakken van taaie (maatschappelijke) vraagstukken. Complexe (maatschappelijke) vraagstukken leiden tot ongemak,…
Koninklijke Boom Uitgevers
Werk heeft het gebouw verlaten (Paperback)
Jitske Kramer schreef Werk heeft het gebouw verlaten tijdens de tweede lockdown in oktober 2020. Over hoe corona ons in een collectieve cultuurshock stortte en wat de impact hiervan is op ons…
Koninklijke Boom Uitgevers
CRM in de praktijk (Paperback)
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil. In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van…
Koninklijke Boom Uitgevers
Scrum voor managers (Paperback)
Scrummen is simpel: één resultaat, twee lijstjes, drie rollen en vier meetings. Scrum helpt bij het organiseren van je werk, als team. Of het nu gaat om de creatie van een product of dienst of om het…
Koninklijke Boom Uitgevers
Het et- ceteraprincipe (Paperback)
Eigenlijk is het vreemd. Soms hebben grootschalige verandertrajecten in organisaties nauwelijks enig effect. En soms zie je dat organisaties zich razendsnel ontwikkelen, terwijl er helemaal geen…
Koninklijke Boom Uitgevers
Neuromarketing (Paperback)
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we…
Koninklijke Boom Uitgevers
Teams van de toekomst (Paperback)
De druk op teams neemt steeds verder toe. Ze moeten steeds meer met steeds minder presteren. Er is steeds minder tijd voor teamontwikkeling, medewerkers wisselen sneller dan ooit van functie, zijn…
Koninklijke Boom Uitgevers
Inspiratie voor duurzame bedrijfsstrategie (Paperback)
Het ministerie van Economische Zaken focust in Nederland op negen kansrijke topsectoren in het bedrijfsleven en ambieert om de samenwerking tussen deze sectoren en het hoger onderwijs te versterken.…
Koninklijke Boom Uitgevers
De kracht van platformen (Paperback)
Toonaangevende bedrijven als Apple, Google, Facebook, Airbnb en Uber zetten bestaande markten op hun kop door een nieuwe manier van innoveren. Door middel van platformen kunnen ze snel en gemakkelijk…
Koninklijke Boom Uitgevers
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Paperback)
Waarom verkopen sommige verkopers meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie vormen de geheime kracht achter iedere succesvolle verkoper. Sociale intelligentie stelt verkopers in…
Koninklijke Boom Uitgevers
Agile marketing (Paperback)
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te…
Koninklijke Boom Uitgevers
Big data (Paperback)
'Big data' ... je kent de term, maar hoe je ze op relevante wijze inzet binnen een organisatie is een heel ander verhaal. Big data aan het werk geeft jou als manager de informatie die je nodig hebt…
Koninklijke Boom Uitgevers
Dit is de maand waarin ik het anders doe (Paperback)
In je werk heb je continu te maken met veranderingen. Soms door jezelf ingegeven, in andere gevallen door de keuzes van anderen. Situaties die je overkomen geven stress. Terwijl keuzes die je zelf…
Koninklijke Boom Uitgevers
Effectief motiveren voor professionals (Paperback)
Het boek gaat uit van het cruciale belang van motivatie bij (duurzame) gedragsverandering. Iedereen die met jeugdige en volwassen cliënten werkt, heeft daarmee te maken. Men ontkomt er niet aan.…
