Maatschappelijk verantwoord ondernemen
1 - 6 van 6
Koninklijke Boom Uitgevers
Professionele ethiek (Hardback)
Tweede herziene druk - met vernieuwd basismodel Het nemen van een moreel besluit is een kwestie van zorgvuldig analyseren en zelfbewust durven kiezen. Professionele ethiek helpt daar bij…
Eburon Uitgeverij B.V.
De toezichthouder (Paperback)
Goed toezicht is van groot maatschappelijk belang. Organisaties waarop geen of onvoldoende toezicht werd gehouden hebben enorme maatschappelijke verliezen veroorzaakt. Denk aan het verlies bij Vestia…
Koninklijke Boom Uitgevers
Ondernemen met impact (Paperback)
De belangrijkste wereldwijde ontwikkelingen van dit moment, vragen om ondernemende beslissingen. Nu onder druk van vergrijzing, klimaatverandering en technologische ontwikkelingen veel economische en…
Koninklijke Boom Uitgevers
L2 zorg (Paperback)
Lean heeft zijn intrede gedaan in menige zorginstelling. Lean is een managementfilosofie om elke dag en met iedereen in de organisatie doelgericht te verbeteren om tot reductie van verspilling in…
Koninklijke Boom Uitgevers
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Paperback)
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om…
Eburon Uitgeverij B.V.
Sociaal ondernemerschap: impact eerst (Paperback)
Wie aan de slag wil als sociaal ondernemer of meer wil weten over sociaal ondernemerschap, vindt in "Sociaal ondernemerschap: impact eerst" een uitgebreide gids vol inzichten en praktische adviezen.…
