Economie van de industriele organisatie
1 - 8 van 8
Singel Uitgeverijen
Waarom de superrijken de wereld niet zullen veranderen (Paperback)
De rijken en machtigen sponsoren goede doelen en culturele instellingen, en doen veel aan liefdadigheid. Ze benadrukken vaak dat ze een positieve bijdrage willen leveren aan de wereld, maar kijken…
ABC Distributie
Positieve Cultuur doe je samen (Paperback)
Pandemie, klimaat, sociale crisis, mondiale conflicten: hoe floreren we in dit onvoorspelbare, versnellende transitietijdperk? We hebben snel meer innovatieve, daadkrachtige, lerende organisaties…
Atlas Contact
Maak een fan van uw klant (Paperback)
Doeltreffende aanwijzingen over hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat je van je klanten enthousiaste fans te maakt…
Paul Postma Marketing Consultancy
Personal sales management (Paperback)
Persoonlijke verkoop is en blijft het sterkste verkoopkanaal. En het duurste. Juist nu het web zo veel verkoopfuncties overneemt, is het belangrijker dan ooit om sales-, rayon- en accountmedewerkers…
Gompel & Svacina B.V.
De vzw-obligatie (Paperback)
Een obligatielening is een handig financieringsmiddel voor een vzw. Ze hoeft niet bij banken aan te kloppen of op onzekere subsidies te wachten, maar haalt het geld op bij particulieren die het…
Atlas Contact
Toekomstbedrijven (Paperback)
Toekomstbedrijven neemt je mee in de absurditeit van het aandeelhoudersmodel en plofbedrijven, én presenteert de helden van de toekomst: stewards. Een idealistische startup die voor de…
Gompel & Svacina B.V.
Verantwoord professioneel handelen (Paperback)
Denken omtrent verantwoord handelen in het beroeps- en bedrijfsleven (maar ook als burger) mag in zijn huidige vorm nog maar recent ‘in’ zijn, het is van alle tijden. En het is kennelijk ook van…