Informatica
1 - 6 van 6
Mainpress B.V.
Het social media boekje (Hardback)
Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te…
Mainpress B.V.
Google Marketing (Hardback)
Het aantal webwinkels en de consumentaankopen op internet stijgen explosief en steeds meer bedrijven proberen meer omzet te halen via internet. Hoe kun je nog opvallen tussen miljoenen websites? Het…
Vrije Uitgevers, De
De Super Product Owner (Paperback)
Ben jij de volgende SUPER Product Owner? SUPER staat voor ‘Samen Uitstekende Producten Écht Realiseren’. Dit praktische en vlot geschreven handboek is een gereedschapskist en een ontwikkelplan voor…
Vrije Uitgevers, De
Continuous Design (Paperback)
Continuous Design is een aanpak die beoogt om DevOps teams vooraf na te laten denken over de contouren van het te realiseren informatiesysteem en tijdens het Agile project het te laten groeien.…
DDMCA
Digitaal Vermogen (Paperback)
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, een handleiding om een business te hacken. Het helpt organisaties om de bedrijfswaarde te vergroten door juist gebruik van data.…
DDMCA
Vananaloognaardigitaal.nu (Paperback)
Voor het eerst in de geschiedenis heeft een hoog gerechtshof in Duitsland geoordeeld dat toegang hebben tot het internet tot de eerste levensbehoefte van mensen behoort. Als providers in gebreke…